Karty graficzne

Resident Evil 0 HD Remaster na zintegrowanej grafice Intel Skylake

przeczytasz w 1 min.

Crysis 4 to nie jest, więc nie trzeba bać się dużych wymagań sprzętowych - zagramy praktycznie na wszystkim z wyjątkiem kalkulatora

Powiadają, że Metallica skończyła się na "Black", a Resident Evil na części 4. Na szczęście Capcom postanowił wydawać odświeżone wersje dawnych części, w których jakość nikt nie wątpi.

Po znakomitej odświeżonej wersji części pierwszej, przyszła pora na część 0, której akcja dzieje się przed wydarzeniami w Raccon City.

Testy przeprowadziliśmy w rozdzielczości Full HD, ustawieniach wysokich i włączonym wygładzaniu krawędzi (najniższy poziom, ale zawsze). Grę przetestowaliśmy na zintegrowanej grafice Intel HD 530 (procesory Skylake) w modelu Core i7 6700K. W platformie testowej użyliśmy pamięci RAM 2666 MHz.

Szybkość działania gry możecie podziwiać na poniższym materiale wideo, licznik klatek na sekundę znajduje się w prawym górnym rogu. Materiał nagraliśmy za pomocą zewnętrznęgo urządzenia przechwytującego, a konkretnie Avermedia LiveGamer Extreme.

Integra Intela daje radę i praktycznie zawsze podczas rozgrywki trzyma stałe 30 klatek na sekundę. Jeśli chcesz więc zagrać w odświeżoną wersję hitu, możesz to śmiało odpalać nawet na niezbyt wydajnej grafice zintegrowanej z procesorami Skylake.

Źródło: informacja własna

Komentarze

10
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    9
    Dla mnie dobry Resident to taki w którym są zombie w "tradycyjnej" postaci a nie z chłopi z widłami czy mackami zamiast głowy. Ostatnią częścią z normalnymi zombiakami był RE. Codename Veronica i moim zdaniem to ostatni dobry Resident.
    • avatar
      KENJI512
      4
      Skończyło się na części 3 "Nemezis", stare sterowanie, stary klimat :)

      4, 5, 6 - fajne dla konsolowców jako sieciówka na 2 (coop) czy 4 (vs) osoby.

      Złe na pewno nie były, ale coś ze starego klimatu byłoby fajne + 1-3 towarzyszy kontrolowanych AI (chyba RE survival, czy cos takiego bylo, ze 2 czesci, ale tlyko na konsole..)
      • avatar
        ziobrovski
        3
        Na Code Veronica się skończyło nie licząc 0, widać że jakiś młokos tworzył ankietę.
        • avatar
          Konto usunięte
          1
          Zgadzam się.
          • avatar
            Konto usunięte
            0
            Ależ przepiękna reklama najnowszych bubli od Intela ;-)

            Szkoda że autor nie wspomniał o tym że Skylaki mają fabryczną wadę którą to pochwalił się swego czasu sam Intel:

            http://www.benchmark.pl/aktualnosci/intel-skylake-blad-w-architekturze-procesorow-nadchodzi-poprawka.html
            • avatar
              zeniu
              0
              Praktycznie jedynymi obiektami 3D są postacie, cała reszta to tylko tło 2D. Więc wymagania nie mogą być duże (tak jak pierwszy RE na PC prawie 20 lat temu, który z tego samego powodu chodził płynnie nie tylko na kartach klasy Voodoo, ale nawet na powolnym S3 Virge, bo po prostu karta nie miała co robić).
              A seria RE skończyła się na części trzeciej, potem to już tylko strzelanka.